Λιπασματοδιανομέας «M42» επαγγελματικός

Tεχνικά χαρακτηριστικά
  • Λιπασματοδιανομέας επαγγελματικός ιταλικός μάρκας «DAL CERO» τελευταίας τεχνολογίας
  • Με διπλούς δίσκους, ρίψη είτε 15-28 μτ. είτε 25-42 μτ.
  • Από 1.500 – 2.000 – 2.500 – 3.000 – 3.600 – 4.200 λτ.
  • Βγαίνει σε 1) υδραυλική έκδοση,

2) σε ηλεκτρονική (Elektro) με 2 ζυγαριές και κομπιούτερ «PSI» της κορυφαίας Topcon (με τεχνολόγια RDS). (Από Ιούνιο 2018 και μετά η έκδοση Elektro),

Διατίθεται επίσης (μόνο στην έκδοση Elektro με το κομπιούτερ «PSI») και κοντρόλ με πάνελ 3 διακοπτών για το άνοιγμα-κλείσιμο της ρίψης για δεξιά ή αριστερά ή και τα δύο ταυτόχρονα.

«Διάβασμα» ταχύτητας τρακτέρ με αισθητήρα στον τροχό τρακτέρ ή με GPS στην έκδοση «Elektro» με κομπιούτερ και ζυγαριές

Aμπάρι INOX κατόπιν παραγγελίας (από Ιούνιο 2018 και μετά)

 

 3) Σε έκδοση ISOBUS με section control «NOVUM» με 14 τομείς (7 αριστερά + 7 δεξιά) . (Από Ιούνιο 2018 και μετά η έκδοση ISOBUS NOVUM)

Στο μοντέλο ISOBUS παρέχεται στάνταρντ η καλωδίωση για σύνδεση με το τερματικό (UT) του τρακτέρ.

Επίσης παρέχεται tablet σε αυτήν την έκδοση (ως στάνταρντ) για τους πίνακες λιπάσματος-σπόρων. Υπάρχει app. «DCM» (μεταφρασμένο και στα ελληνικά) για κατέβασμα σε κινητό ή tablet που δείχνει πίνακες ρυθμίσεων φτερωτών κτλ. των λιπασμάτων-σπόρων.

Η έκδοση ISOBUS διαθέτει -μεταξύ άλλων – 4 ηλεκτρικά μοτέρ. (2 για τη ρύθμιση της δόσης και 2 για τον προσδιορισμό του σημείου ρίψεως του λιπάσματος συνεργαζόμενο με NOVUM section control και τους χάρτες GPS.

Η οθόνη ISOBUS του τρακτέρ ΠΡΕΠΕΙ να διαθέτει ενεργοποιημένη την άδεια Task Controller (TC-Geo) για να μπορεί να ρυθμίσει το σημείο ρίψης (Section Control) και την ποσότητα λιπάσματος.

Επίσης ΠΡΕΠΕΙ να διαθέτει ενεργοποιημένη την άδεια TC-SC για να μπορεί να λειτουργεί το «STOP & GO» (σταμάτημα-ξεκίνημα ρίψης) όταν το τρακτέρ βρίσκεται στην αρχή και στο τέλος του χωραφιού.